FotoGrionsRelleus2009El C.E. Grions Orientació és un club esportiu d’orientació i activitats a la natura. Neix entre el Juliol i el Setembre del 2002 a Sant Feliu de Buixalleu (Girona) amb l’ànim de practicar i donar a conèixer aquest esport.

Durant la temporada 2002/03 s’adhereix a la Federació Catalana (FCOC) i a la temporada següent a la Federación Española (FEDO).

Actualment és un dels dos clubs d’orientació a les comarques de Girona i el formen més de cent membres de diferents comarques catalanes.

Objectius i finalitats del club:

• Practicar de manera lúdica, divertida i/o competitiva aquest esport.
  • Donar a conèixer aquest esport a les comarques gironines i arreu de Catalunya, mitjançant activitats d’orientació.
  • Fomentar un ambient de club on cadascú dels seus membres i socis puguin desenvolupar les seves inquietuds i expectatives en aquest esport.